1 oktober - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Bjorn & Nathalie - WaarBenJij.nu 1 oktober - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Bjorn & Nathalie - WaarBenJij.nu

1 oktober

Blijf op de hoogte en volg Bjorn & Nathalie

01 Oktober 2015 | Nederland, Deventer

We zijn weer thuis en hebben vandaag helaas weer de auto ingeleverd.

Na Stockholm zijn we verder gereden richting Denemarken. We hebben getwijfeld of we nog naar Kopenhagen wilde, maar naar huis was ook wel fijn. Nog een overnachting in de buurt gehad van Roskilde en de volgende dag naar huis gereden.

HOOGTEPUNTEN:
- Rijden in de Land Rover was al een ervaring op zich
- De Noordkaap, het doel van onze reis
- Walvissafari in de rubberen speedboot
- Wild kamperen in Bleik
- Het Noorderlicht
- Trollstigen
- De preekstoel
- Ferry overtochten
- Eeuwig sneeuw

Hierboven een aantal van onze hoogte punten van onze reis. Maar er waren er natuurlijk wel meer, onze ontmoeting met de Kerstman op de poolcirkel van Finland. Hierdoor geloven we weer heilig in de Kerstman :-) Het bezoek aan Gunilla en Hakan in Zweden. Zo gastvrij en bijzonder om bij hun thuis op visite te komen. Een hele gezellige dag in het mooie centrum van Stockholm.

Met andere woorden onze vakantie was WAANZINNIG met mooie ervaringen, prachtige uitzichten en een schat aan nieuwe herinneringen!

Wij vonden het leuk dat jullie ons gevolgd hebben en leuke reacties achter hebben gelaten, bedankt!

Noorwegen we bezoeken je zeker nog een keer!

• 01 Oktober 2015 - 19:29

Ron En Marijke Peters:

En wij vonden het prachtig om jullie belevenissen en foto's te kunnen volgen.

Bedankt hiervoor.

Ron en Marijke

• 01 Oktober 2015 - 20:11

Jolanda Koopman:

Fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad en weer heelhuids thuis zijn aangeland. Nog even lekker een paar dagen bijkomen en dan gaat het 'gewone leven' weer van start.

Het was leuk om jullie reisverslag en foto's de lezen en zien. Fantastisch dat jullie zo hebben genoten van al het natuurschoon. Nou begrijp je zeker wel dat Henk en ik graag naar Scandinavië gaan.

• 02 Oktober 2015 - 10:40

Joyce:

We hebben genoten van jullie verslagen foto's en appjes.
    Door jullie enthousiasme die van de verslagen en foto's af straalden zijn wij ook om!
    Wij zullen als de tijd daar voor is zeker een lang bezoek aan noorwegen brengen, wellicht met jullie als onze gids :)

Toch vinden wij het ook wel heel erg fijn dat jullie weer thuis zijn. Lynn al helemaal.

Xxx van ons allen

• 04 Oktober 2015 - 14:46

Marjolijn:

Hoi, wat een geweldig mooie reis hebben jullie gemaakt! Ik ben enthousiast geraakt jullie voorbeeld te volgen :))
    Nu weer even afkicken en terug naar het 'normale' leven...! Maar denk er nog maar vaak aan terug, het moet een mooie herinnering zijn!