27 september - Reisverslag uit Bredäng, Zweden van Bjorn & Nathalie - WaarBenJij.nu 27 september - Reisverslag uit Bredäng, Zweden van Bjorn & Nathalie - WaarBenJij.nu

27 september

Blijf op de hoogte en volg Bjorn & Nathalie

27 September 2015 | Zweden, Bredäng

Vandaag de hele dag in Stockholm rond gelopen wat een geweldige stad!!! We kunnen dit bij iedereen aanraden. We zijn begonnen in het oude gedeelte van Stockholm. Heel gezellig met kleine steegjes en straatjes. Hier zit ook het paleis van Zweden. Wisseling van de wacht is nog echt officieel.

Daarna zijn we nog naar het moderne centrum van Stockholm gelopen het is de ene winkel naar de andere. Alleen vinden wij de mode niet zo veel aan. Er lopen de meeste gevarieerde mensen in het centrum rond. Roze, blauwe, rode, groene en paarse kapsels zijn we tegen gekomen. De een was nog gekker gekleed dan de andere. Erg leuk om te zien 

Nu weer op de camping. Morgen trekken we weer verder richting huis.

We hebben sinds 23 september helaas geen goede wifi meer gehad, dus bij deze meerdere verslagen.

• 28 September 2015 - 09:24

Joyce:

Zei t toch... STOCKHOLM IS AMAZING!!!!! inderdaad qua kledingstijl lopen ze beetje achter of vinden hun die mode gewoon het einde...

Goede reis verder..

GR ons

• 29 September 2015 - 15:15

Gonny:

hoi lieverds,

wat veel moois maken jullie mee zeg, echt leuk om een beetje met jullie mee te reizen :-).
    Wij wensen jullie nog heel veel genietplezier en een goede reis terug.

dikke knuffels van Ennio, Selena en Gonny