23 september - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Bjorn & Nathalie - WaarBenJij.nu 23 september - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Bjorn & Nathalie - WaarBenJij.nu

23 september

Blijf op de hoogte en volg Bjorn & Nathalie

23 September 2015 | Finland, Rovaniemi

Wat een ontbijt buffet hebben ze hier in het Santa Claus hotel, ze hadden er zelf koekjes als ontbijt. Na het ontbijt zijn we naar het Santa Claus Village gereden dat is 8 km van het centrum van Rovaniemi. Alles was gericht op de Kerstman. Hier kon je ook de poolcirkel (streep door het park) zien en ja het kantoor van de Kerstman ligt echt boven de Noordpool cirkel! Als je binnen komt loop je eerst door een soort pakhuis erg leuk gemaakt en daarna mocht je de trap op en kwam je bij de kerstman. Wij hebben natuurlijk ook een praatje gemaakt met hem en zijn op de foto gegaan met hem. Hij vroeg of Bjorn lief was voor mij en hij zal mij nog even bellen om over Bjorn te kletsen. Na het gezellige praatje zijn we nog gaan rondsnuffelen in de vele cadeau winkels die er waren. Nog een mooi souvenir voor ons zelf gekocht. En we hebben een brief aan ons zelf gestuurd, deze ontvangen wij rond om de kerstdagen van de kerstman, hoezo commercieel, maar wel leuk!

Daarna hebben we gewinkeld in het centrum van Rovaniemi. Nu heerlijk ff genieten van de hotelkamer en straks maar eens kijken waar we gaan eten.

Vanuit Rovaniemi HO HO HO!

  • 24 September 2015 - 22:41

    Jolanda Koopman:


    Jullie hebben al veel moois gezien onderweg. Eindelijk je bevestiging dat de kerstman 'echt' bestaat en ook nog op de Noordpool hoe bestaat het. Nou geloof je zeker weer in de kerstman hihihihi ongelovige Nathalie.

  • 26 September 2015 - 00:38

    Yvonne Riemeijer:

    We hebben al jullie verslagen en fotos gezien en zo te zien genieten jullie er echt enorm.
    Maak er de laatste week nog wat van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bjorn & Nathalie

Actief sinds 17 Jan. 2016
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 11969

Voorgaande reizen:

17 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

14 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

15 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

05 September 2015 - 03 Oktober 2015

Roadtrip Noorwegen

Landen bezocht: